Take Me Home - 9

 
Harry´s pov:
 
-. I think we have to go , we´ve been here for 1hour , sa jag när jag titta på klockan. En timme shit vad titen gick fort, men ja vi hade ju hunnit gjort en hel den också.
 
När vi kom in i Tyrone´s och de andras stuga fråga de varför det tog sån tid och jag svara att vi inte hade hittat gitarren förens Niall ringde och  jag kände hur mina kinder blev lite varma. Jag titta på Dallas och såg att hon också var lite halft röd om kinderna, de kommer nog fatta tänkte jag. Men ingen sa något och Louis brukar alltid vara på en om han märker att något har hänt så...
__________________________________________________________________________________________
 
Aja jag måste prata med Dallas sen efter den här kvällen. Vi satte oss ner och Dallas börja spela Live While We´re Young igen, det är tydligen den ända låten hon kan. När satt där och sjöng kunde jag inte slita blicken från Dallas fina ögon eller från hennes fingrar som drogs över strängarna när hon spela. Jag tänkte på hur dom perfekta fingrarna just nu skulle kunna ha flätats ihop med mina om jag hade sagt att vi fortfarande leta efter gitarren i telefon till Niall. Hon kolla nu på mig och jag log stort som vanligt.
 
Dalla´s pov:

Jag måste få prata med Harry igen, när jag tittar på han ler han sitt underbara leénde. Jag måste fokusera på låte annars kommer jag säkert spela fel ackord eller något. Medans jag satt där och spela till när alla andra förutom Ally sjöng såg jag hur Tyrone satt och titta på henne. Jag undrar om Tyrone har pratat med Ally än med så som det verka i förmiddags så har han nog inte gjort det. Jag orkar inte se Ally så ledsen längre även om hon inte visar det nu så vet jag att hon är det, jag känner det. Och något jag mer känner är mina fjärilar i magen som svävar runt varje gång jag kolla på Harry. Låte börjar gå mot sitt slut och nu är det bara sista refängen kvar sedan hade killarna bestämmt att vi skulle spela fifa. Jag rent ut sagt suger på att spela fifa men jag tror nog inte att någon kommer fråga mig om jag vill göra. När låten var slut vände alla sig mot tv'n och Liam och Brock börja spela första matchen medans alla andra förutom jag o Ally heja på. Ally måste prata med Tyrone sen och om inte jag säger något till henne kommer hon antagligen inte göra det heller. Jag börja på mitt sms till Tyrone , han är den ända som skulle kunna få Ally att gå ut hätifrån och prata med han. När jag blev klar lästa jag upp det i mitt huvud för mig själv << Hey you really need to go and talk to Ally. i know she´s sad cz' what you did to her last summer and you to need to solve things up // Dallas >> sedan skicka jag det.
 När jag titta upp igen var de redan klara och Brock vann överlägset med 4-0 , nu var det någon annas tur. Pösligt hör jag Christina fråga:
- So Dallas do you want to play against me? fråga han och jag blev jätteförvånad.
- Mh yea sure, but i sucks at fifa, sa jag tillbaka när Harry tydligen hoppa in och sa.
- I can help you Dallas, sa han och log mot mig.
Vi satt där och spela o det sluta med att Harry tog över helt och hållet. Jag var ju inte så bra och släppte in 2 mål på mindre än 2 minuter. När fifa matchen var slut blev det 4-3 till Christian. När jag kolla i ögonvrån ser jag att Tyrone läser mitt sms och att Mitchel också ser smset men han förstår ju inget som tur är.
 
Ally´s pov:

- hey Ally , wanna go out and take some fresh air, jag titta på Dalla soch hon nicka glatt med Harry som krama henne. Åh dom är så söta och det roliga är att vet precis allting, det är en sån sak som bara jag och Dallas kan gör , att veta allt vad den andra har gjort eller ja typ vi känner på oss när det kommer till killa o vilka killar vi gillar.
- yea sure , svarar jag tillslut Tyrone och vi börjar gå ut. Han leder mig till ett ställe i skogen som jag vart på tidigare, men känner inte igen det eftersom bara en lampa lyset upp en lite plats med två stubbar tätt intill varann. Vi sätter oss ner och Tyrone börja snacka på.

 - Okey i know that was bad to break up with you and never tell you why. i I knoe that you angry about that and i understand you. i couldn´t tell you because if would tell i would just break down and didn´t want you to see the like that. Cz' when you would think that i´m weak but i´m not okey ...  so that i want to tell you is this.... sa han.
När sagt det kände jag hur han mjuka läppa smältesamman med mina, jag blev glad i hela kroppen. Det kändes som det gjorde för ett år sedan , den känslan som jag hade haft i flera månader och sedan tog han den ifrån mig. Vi avslutade kyssen och jag jag bokstavligen slände mig i famnen och krama han.
- So you forgive ? fråga Tyrone mig och jag nicka o fårga sedan.
- So this means i can have you back? , fråga jag och kysst han och sedan krama om han hårt medans han viska i mitt öra ett Yes.
_________________________________________________________________________________________
 
Ganska kort del men jag börja bli lite trött nu . Har också fått reda på att en har gått bort nu :( R.I.P känner han inte men vet vem han är. fanta för cancer! :'(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0