Take Me Home - 6

- I have a song , we can´t we sing " Rock Me" , fråga hon Jasmine och jag blev ganska glad och chockad.
- yeah you can ask Niall Jasmine, sa han och titta på mig. Jag såg hur hennes ansikts utryck ändrades fort till ännu glader än inna och så fråga hon:
- So Niall from One direction..., när hon sa det ändades allas antiskt utryck förutom Allys och jag blev lättad, men vet inte varför sedan fortsatte hon:
... can we sing "rock me" from your new album Take Me Home? fråga hon mig och jag nicka glatt.
____________________________________________________________________________________________
 
Harry svara direkt << No sorry , but we can sing Summer Love >> och sedan ställde sig alla upp i en ring runt oss och satte min stol mitt i mot Ally. Jag börja spela introt av "Summer Love" och ingen raktion från Ally , aja tänkte jag och fortsatte men hon sjöng inget bara stog där och titta ut. Vad är det med henne ?
Har det hänt något? Varfrö sjunger hon inte, låten upprepar sig ju ganska mycket ? Borde jag fråga henne vad det är? Vad/vem tänker hon på ?
Alla dessa frågot far runt i mitt huvus och till sist spelar jag fel och alla stirrar irriterat på mig och sedan på Allt eftersom de märker att jag bara tittar på henne. Hon vänder sig om och får se att alla tittar på henne och sedan vänder hon på klacken och springer därifrån med tårarna hängandes fårn hennes kinder. Nej , vad händer. Jag kan inte vara kvar nu , jag måste följa efter och tänker precis lufta på mig när Brock springer ut ur dörren också. Jag ser att han inte kommer ifatt henne och springer in i skogen efter henne.
 
 
Brocks pov:
 

Jag springer in i skogen efter Ally och har på känn att hon snart kommer att stanna och då blir det lättare att hitta henne. Jag vandrar runt i skogen en stund sedan tittar jag upp och ser att hon sitter i ett träd, men herregud vad har det tagit åt henne, på en tjock gren. Hon sitter med knäna uppe vid haka och jag försöker klättra upp men gårinte så bra , istället ropar på henne att komma ner. Hon klättra smidigt ner ifrån trädet som en en liten 5åring fast mycket gulligar och roligare. Vi sätter oss sedan ner på en varsin stubbe mitt i skogen.
 
  - Why did run away? frågar jag henne och ser hur mascaran har spridit sig ner för hennes kinder.
  - I didn´t want everyone to see a stupid girl cry over a silly boy, sa hon med gråten i halsen.
  - okey , but why are you crying? sa jag och sedan fortsatte jag:
  - i mean you don´t have too say it because i don´t know you that well ,but you can say it, sa jag. Hon titta upp på mig sedan börja hon berätta att hon och Tyrone hade vart tillsammans förra året och det är därför som dom känner varann. Det visste jag inte så jag blev gansak förvånad och sedan forstatte hon med att han hade gjort slut dagen på hennes födelsedag som var den 27juli och där av att hon inte klara av att höra kåten "Summer Love". Hon sa sen att de hade blivit tillsammans några veckor innan sommar lovet och de hade typ vart med varandra varje dag på sommaren och hon visste inte att han skulle vara med i xfactor och så, han hade inte berättat det utan bara stuckigt. Hon sa också att hon inte kunde få tag på han och det blev liksom en chock när han var med här på lägret. eftersom jag inte visst som mycket om Ally och hon inte så mycket om mig satt vi där en stund och berätta historier för varandra, både roliga och sorgliga som den här.
 Jag ja efter en stund att jag tyckte att hon skulle prata med Tyrone och att de skulle reda ut det, typ varför han inte kunde prata med henne och så. Vi gick sedan tysta tillbaka ur skogen och hon gick till sin stuga och jag tillbaka till "lektionen".
 
Allys pov:
 

Jag hade tänkt ett tag på vad Brock sa och jag tänkte inte alls prata med Tyrone, han får prata med mig och berätta det själv. Jag tänker inte fråga ut han på allt , jag längar bara tills Dallas kommertillbaka från hennes lektion så jag kan prat med henne. jag behöver verkligen någon att prata med , en vän som jag kännt länge också skulle vara bra. Jag går till vårt lilla mini kylskåp som är fullt med godis och lite glass. jag tar ut en liten glassbunke det är Ben & Jerry Browni Choklate och slår på "A little bit of heaven" , jag älskar denhär filmen, jag har alltid velat testa att äta glass ur skålen och se på en sorglig film och bara gråta. Så som de gör i amerikanska filmer. Jag hinner se på minst en till film innan Dallas kommer in i stugan och ser mig. Hon blir alldeles förtvivlad när hon ser mig sitta där och gråta över en glassbunke.
 
__________________________________________________________________________________________
Okej inte så lång del, men jag måste göra mig iordnig inför Twiligt Braking Dawn part2 , kommer upp en till del imorgon:) snäll skriv vad ni tycker o kommentera ...
Puusss ! ;* Nathalie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0