Take Me Home - 11

 
 
Dalla´s pov:
 
- Mh yeah, i didn´t had the time to say .. , men han avsluta inte menignen.
- You didn´t had the time to say ... say what?, sa jag och titta på han igen.
- I know that we just met but it feels like a month or two and i´m feeling good when i´m around you. I don´t know but i like you, sa han och titta ner och hans kinder blev rödaktiga.
- Mh .... actually i like you too , svara jag och kände hur mina kinder också blev röda. Vi avslutade sedan samtalet och gick tysta till Christian´s och de andras stuga.
______________________________________________________________________________________
 
Mitchel´s pov:
 
När Dallas och Harry kommer in är klockan nästan 7.25 och vi väntar fortfarande på Tyrone som är kvar i duschen.
Jag säger till Ally att gå o banka på dörren o säga att han ska komma ut eftersom hon känner han bättre än oss andra.
 
 -  Tyrone !! skriker hon och bankar på dörren samtidigt som den smäller upp på. Ally trillar baklänges och drar med sig Tyrone också och de faller på golvet i en hög. Vi andra runt om kring börjar as skratta för det ser så himla roligt ut. Tyrone ställer sig snabbt upp och rättar till handuken han har runt midjan som verkar sitta lite löst.
 - Sorry, sa Tyrone och gick sedan in i han sovrum. Ally låg fortfarande kvar på golvet o höll hande för näsan.
 - Hey, let me see your nose a bit, säger jag till Ally och tar bort handen.
 - Oh your nose is completly covered with blod, sa Dallas som hade gått fram till mig och Ally.
 - What tha .... it looks like my nailpolish , sa Ally sedan och skratta. Hon tog det ju bra i alla fall.
Jag och Dallas hjälptes åt att skölja bort blodet och det sluta med att Dallas och Ally skötte det själva men hade sina skratt anfall bort i mellanåt.
 Eftersom Ally vägra att ha en papperskruv uppstoppad i näsan så satt vi oss ner i soffan och snacka lite tills det hade slutat blöda helt. Sen gick alla sju och åt, Brock , Luke och resten av One Direction hade redan gått och ätit för de orka inte vänta. När vi väl kom till matsalen var klockan 7.10 och det var bara halv fullt kvar. Vi gick och satten föst vid ett runt bord i ett hörn. Vi bestämde att Ally, Tyrone, Christian, jag och Niall skulle ta mat först och att Dallas och Harry skulle vakta borde först. Vi gick bort till buffén och skulle ta mat. Det fanns ton med alla olika sortes mat och bara några efterrätter enligt Niall, men det var minst 10 olika. Jag och Christian gick och snacka om vad vi skulle göra i London som vi skulle åka till. Ally kom snabbt i kapp oss fråga:
 - When are we going too London?
 - I think it´s tomorrow, sa Christinan och börja skriva ett sms till Ronan för att försäkra sig om att det var imorgon.
 - Okey, sa Ally och gick sedan o hämta dricka. Både jag och Christian hade tagit så mycket mat att vi var tvugna att gå tillbaka med tallriken för att sen hämta dricka. Vi börja gå mot vårt bort och ser då att Dallas sitter i Harry famn och ska precis pussa eller kyssa Harry när Christina hostar till på låtsas.
 - Oh so here is you two lovebirds, säger jag och Dallas svara snabbt ett "yes" och ler mot Harry.
 - well we´re going too get something to drink. So that you two can be alone, sa Christina.
När vi gick till drick automaten så fick Christian sms. Jag luta mig för att kolla och såg att Ronan hade svarat att vi skulle vara vid bussen kl. 10 imorrn för att åka till London. Precis när vi båda titta upp slår vi ihopp med två tjejer som inte verka ha sett oss heller. Alla fyra åker i marken och det ända jag hör är ett svagt gulligt skratt från en av tjejerna. Vi reser oss upp och hinner inte säga något förens båda säger ikör " sorry i didn´t see you " till den de stötte ihop med. Innan jag han tänka mer så hjälpte hon mig upp och dne andra tjejen hjälpte Christian upp. 
______________________________________________________________________________________
 
Kommer en till senare ikväll ska bara käka den älskade tacon först ;) Och i nästa del komme de där tjejerna komma in lite mer. SÅ ... stay tune !
Puss Nathalie
 
 
 
 


Kommentarer
Emmsipemmsi

Åhåh komigen då en till del!!!!!!!

2012-12-08 @ 22:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0